Here you can change language

1.09.2017

Madeline Hatter - Powerful Princess


Maddie to moja ulubiona postać z Ever After High, więc przygotujcie się, że pokażę jeszcze nie jedną ;)
Tym razem Maddie z serii "Powerful Princess".
Maddie is my favorite character from Ever After High so be prepared for more her versions ;)
This time Maddie from 'Powerful Princess' line.














Wreszcie! Mysz Earl Grey! (plus pierścionek dla Ciebie)
Finally! Earl Grey mouse! (plus ring for you)





PS. Mam materiał na kolejne wpisy także nie będą szybciej niż moje dotychczasowe ;)
PS. I have content for next posts so they will be published faster than previous ;)

6 komentarzy:

  1. jak lodowy pierścionek zachwycił mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie podoba mi się jej uśmiech :) . Mam nadzieję zobaczyć ją osobiście :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że nie byłaś przekonana (delikatnie mówiąc;) do nowych twarzy. Uważam, że są bardzo przyjemne. Oczywiście, będę pamiętać żeby ją zabrać :)

      Usuń
  3. Piękny ma kolor oczu i świetne buty :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam buty Maddie (ogólnie, nie tylko tej konkretnie). Te herbaciane klimaty, dzbanki, filiżanki... :D

      Usuń