Here you can change language

10.02.2017

Dzień Dobry!
Good Morning!

Czekaliście na ten dzień, prawda? No więc... Jestem! :)

Dziś: Zomby Gaga z Monster High!
You were waiting for this day, didn't you? Well... Here I am! :)

Today: Zomby Gaga from Monster High!


Lalka stworzona przez Lady Gagę i jej siostrę Natali Germanottę w ramach kampanii #KindMonsters. Kampania ta, jest wynikiem współpracy marki Monster High oraz fundacji Lady Gagi - Born This Way Foundation. Główne założenia kampanii to szerzenie tolerancji, życzliwości czyli ogólnie mówiąc, tworzenie lepszego świata.

Lalka zaprojektowana na wzór kultowego wizerunku Lady Gagi z teledysku "Born This Way":
Doll created by Lady Gaga and her sister Natali Germanotta under #KindMonsters campaign. This campaign is the result of cooperation Monster High and Lady Gaga's Born This Way Foundation. The main assumptions of the campaign is to promote tolerance, kindness or generally speaking, create a better world.

Doll's design is a copy of iconic Lady Gaga's image form 'Born This Way' music video:


Stojak i dodatkowe ubranko zostały zgrabnie ukryte w podstawie pudełka
Stand and additional outfit is placed in the base of the box







"MH  BTW" "<3 Lady Gaga"

29 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta laleczka :) Jak miło obejrzeć MOnsterkę
    z pazurem - te najnowsze, to już zupełnie inne lalki... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest :)
      Właśnie tym mnie kupiły. Najnowsze też mi się podobają (i nie z automatu bo "to MH jest") ale nie ma co ukrywać, zmieniły się bardzo...

      Usuń
  2. P.S. Jasne, że czekałam na TEN dzień !!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałem! I bardzo mi miło z tego powodu :)

      Usuń
  3. dziesiąty lutego już zawsze będzie dla mnie
    Dniem Objawienia Patrykowego - potwornie wręcz
    się cieszę i mam nadzieję jutro ujrzeć osobiście ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że planowałem Dzień Objawienia wcześniej :P

      Oczywiście, że będę! :D

      Usuń
  4. potworzyce to ciekawe lalki -
    i tylko takie jak dotąd u Ciebie
    widziałam - ja wczoraj sprawiłam
    sobie dzięki czujności ślubnego
    uszatą cudniastą Trollinkę MH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Bardzo lubię Kjersti!

      (Spoiler)
      Będą też inne lalki ;)

      Usuń
    2. ...no ja myślę...!!!

      Usuń
  5. Jest strasznie fajna ta zombinkowa Gaga:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Uwielbiam ją, jest na prawdę bardzo porządnie zrobiona.

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Pięknotka jakich m,mało strasznie mi się podoba :)
    Witaj w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Musimy się spotkać to sobie na żywo obejrzysz :)

      Usuń
  7. Ooo! też mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czekałam aż założysz bloga bo Twoje lalki znam z fotorelacji Zbieraczki i Inki ze spotkań lalkowych i bardzo mi się podoba Twój różnorodny lalkowy gust:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po uroczej prezentacji Twojej osoby na blogu Kasi Zbieraczki, nie mogłam oprzeć się pokusie, żeby do Ciebie nie zajrzeć. Wizytę u Ciebie zaliczę do wielce udanych. :-) Witaj w blogosferze. :-) Mam nadzieję, że pokażesz tutaj wszystkie swoje lalkowe zasoby. Jestem ich bardzo ciekawa. Panna, którą prezentujesz w pierwszym poście jest świetna. Bardzo ciekawa pod względem pomysłu projektanta, jak też wykonania. :-) Super. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Cieszę się z udanej wizyty. Oczywiście, pokażę wszystkie moje zasoby lakowe :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  10. Jest naprawdę oryginalna. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Moim zdaniem to najbardziej dopracowana MH.

      Usuń
  11. Super że założyłeś bloga :D. Gaga jest genialna, miałam ją już okazje wymacać na spotkaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Musimy częściej się spotykać! :)

      Usuń
  12. Dzień dobry ☺ My się nie znamy ale poczytać i pooglądać zawsze miło ☺Lady Gaga odlotowa. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie oznacza, że nie możemy się poznać ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ooooo Ktos nowy ;) jestem bardzo zaintrygowana co mam tu pokażesz ;) będę zaglądać :)
    Gaga mnie zachwycila, jest kozacka!

    OdpowiedzUsuń